Asset Publisher
Nabór wewnętrzny na stanowisko st. referenta/specjalisty ds. zamówień publicznych w Dziale Administracyjno - Gospodarczym
Nabór wewnętrzny na stanowisko st. referenta/specjalisty ds. zamówień publicznych w Dziale Administracyjno - Gospodarczym
OGŁOSZENIE
Nadleśniczy Nadleśnictwa Bircza ogłasza nabór wewnętrzny na stanowisko
st. referenta/specjalisty ds. zamówień publicznych w Dziale Administracyjno - Gospodarczym
I. Organizator rekrutacji:
Nadleśnictwo Bircza,
Stara Bircza 99, 37 – 740 Bircza
tel. 16 652 22 80
e-mail: bircza@krosno.lasy.gov.pl
II. Tryb prowadzenia naboru:
- Nabór prowadzony jest w oparciu o Zarządzenie nr 15 Dyrektora Regionalnego Lasów Państwowych w Krośnie z dnia 06.07.2021 r. zmieniające Zarządzenie nr 24 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krośnie z dnia 15.12.2017 r. w sprawie wprowadzenia do stosowania dobrych praktyk w zakresie oceny pracowników, rekrutacji i selekcji oraz zatrudniania (DO.013.38.2021) oraz w oparciu o Decyzję nr 15 Nadleśniczego Nadleśnictwa Bircza z dnia 02.06.2022 r. o powołaniu komisji i ustaleniu zasad przeprowadzenia rekrutacji (NK.0210.1.15.2022)
III. Adresaci naboru
- Pracownicy aktualnie zatrudnieni w jednostkach organizacyjnych PGL LP
- Osoby, które na dzień 02.04.2020 r. posiadały status pracownika PGL LP, a których rozwiązanie stosunku pracy nastąpiło w związku z wprowadzeniem przez Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w dniu 03.04.2020 r. spójnej polityki kadrowej.
IV. Wymagania obligatoryjne (podstawowe):
- Wykształcenie wyższe
- Ukończone studia lub studia podyplomowe- bezpieczeństwo i higiena pracy
- Ukończone kursy, szkolenia w zakresie prawa zamówień publicznych.
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
- Pełna zdolność do czynności prawnych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymaganym stanowisku pracy.
- Znajomość obsługi programów komputerowych (pakiet MS Office, Outlook).
- Co najmniej 3-letni staż pracy
V. Wymagania fakultatywne (preferowane):
- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność i odpowiedzialność.
- Znajomość aktualnych dyrektyw unijnych w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych.
VI. Ramowy zakres wykonywanych zadań:
- Prowadzenie całokształtu spraw związanych ze sporządzaniem dokumentacji przetargowych, wszczynanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych przeprowadzanych przez nadleśnictwo na dostawy, usługi i roboty budowlane zgodnie z ustawą PZP.
- Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych powołanych do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Sporządzanie planu zamówień publicznych oraz planu postępowań.
- Kompletowanie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w EZD.
- Sporządzanie stosownej sprawozdawczości dotyczącej zamówień publicznych.
- Pełnienie funkcji „Koordynatora ds. zamówień publicznych” w nadleśnictwie
- Nadzór nad prawidłowością stosowania prawa zamówień publicznych oraz procedur przetargowych wynikających z innych uregulowań w jednostce,
- przygotowywanie projektów umów, porozumień i zleceń,
- prowadzenie niezbędnych ewidencji i rejestrów,
- publikacja ogłoszeń i informacji z zakresu zamówień publicznych wraz z obsługą platform do komunikacji elektronicznej,
- przygotowywanie projektów zarządzeń i decyzji, wzorów dokumentacji oraz wzorów postępowań w sprawach zamówień publicznych,
- Wsparcie pracowników komórek merytorycznych w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, szacowaniu wartości przedmiotu zamówienia, sporządzaniu wniosków o wszczęcie postępowania oraz wniosków zakupowych, określaniu kryteriów wyboru oferty, warunków udziału w postępowaniu oraz istotnych warunków umowy,
- Prowadzenie całości spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy w Nadleśnictwie, a w szczególności:
- opracowywanie rocznych planów poprawy warunków pracy i nakładów środków finansowych na BHP w Nadleśnictwie,
- dokonywanie okresowych analiz warunków BHP i terminowe sporządzanie informacji z zakresu:
- realizacji planów BHP,
- kontroli stanu technicznego pomieszczeń i urządzeń,
- wypadków przy pracy oraz przyczyn ich powstawania,
- zagrożeń powodujących wypadki i choroby zawodowe,
- prowadzenie na bieżąco rejestrów i ewidencji:
- wypadków przy pracy,
- wypadków w drodze do pracy i w drodze z pracy,
- przypadków stwierdzenia chorób zawodowych.
- prowadzenie szkoleń wstępnych ogólnych i stanowiskowych z zakresu BHP,
- sporządzanie rocznych sprawozdań z wypadków przy pracy i chorób zawodowych,
- opracowywanie kart oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,
Szczegółowy zakres obowiązków przedstawiony zostanie po zatrudnieniu.
VII. Warunki zatrudnienia:
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Umowa o pracę na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, umowa o prace zostanie poprzedzona umową na okres próbny
- Wynagrodzenie wg zasad wynikających z Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla pracowników PGL LP z dnia 29.01.1998 roku z późniejszymi zmianami
- Świadczenia socjalne zgodnie z przepisami branżowymi.
VIII. Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie kryteriów :
- CV wraz z listem motywacyjnym, z adresem do korespondencji, numerem telefonu, adresem e-mail opatrzone własnoręcznym podpisem.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginały do wglądu podczas procesu rekrutacji).
- Kserokopie świadectw pracy potwierdzające posiadanie stażu zawodowego (oryginały do wglądu podczas procesu rekrutacji).
- Kserokopie innych dokumentów poświadczających kwalifikacje i doświadczenia zawodowe, w tym. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach z zakresu przepisów Prawa zamówień publicznych (oryginały do wglądu podczas rekrutacji).
- Klauzula informacyjna RODO (załącznik nr 1)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru na wolne stanowisko (załącznik nr 2), opatrzone własnoręcznym podpisem
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa z chęci zysku lub z innych niskich pobudek oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych i o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku (załącznik nr 3)
- Kserokopie dokumentów winny być potwierdzone własnoręcznym i czytelnym podpisem opatrzone klauzulą „potwierdzam zgodność z oryginałem”.
IX. Termin i miejsce składania ofert:
- Wymagane dokumenty należy składać :
- osobiście w sekretariacie Nadleśnictwa Bircza od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00
- pocztą tradycyjną na adres: Nadleśnictwo Bircza, Stara Bircza 99, 37-740 Bircza
- elektronicznie na adres: bircza@krosno.lasy.gov.pl
w terminie do 10.06.2022 r. do godz. 1500 (decyduje data doręczenia)
Każda forma przesłania ofert powinna być opatrzona dopiskiem:
„Oferta pracy na stanowisko st. referenta/specjalisty ds. zamówień publicznych”
- Na kopercie należy zamieścić adres korespondencyjny kandydata.
- Dokumenty, które wpłyną po terminie określonym w ogłoszeniu nie będą przyjmowane, zostaną zwrócone na adres nadawcy bez otwierania bądź usunięte – w przypadku wpływu na pocztę elektroniczną.
- Oferty nie spełniające wymogów formalnych zostaną odrzucone, bez wcześniejszego wezwania o uzupełnienie.
X. Pozostałe informacje:
- Złożone dokumenty będą podlegały ocenie formalnej i merytorycznej, polegającej na weryfikacji dokumentów i ocenie ich zgodności z ustalonymi w ogłoszeniu kryteriami
Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru– rozmowy kwalifikacyjnej, zostaną powiadomieni za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnego etapu.
- O zakwalifikowaniu do zatrudnienia kandydat zostanie poinformowany pisemnie na wskazany adres do korespondencji lub telefonicznie.
- Nadleśnictwo zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami, którzy zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną oraz prawo do powiadomienia wyłącznie wybranego kandydata o podjętej decyzji.
- Nadleśniczy Nadleśnictwa Bircza może odstąpić od kontynuacji rekrutacji lub zakończyć rekrutację bez wyboru kandydata do zatrudnienia na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.
- Nadleśnictwo Bircza nie zwraca kosztów poniesionych w związku z naborem.
- Dokumenty kandydatów, których oferty nie zostaną wybrane zostaną odesłane do kandydatów na wskazany adres do korespondencji, a w przypadku ofert które wpłynęły elektronicznie- zostaną trwale usunięte..
- Dodatkowych informacji udziela specjalista ds. pracowniczych Sylwia Dutkowska pod numerem telefonu 16 652 22 83 od poniedziałku do piątku w godzinach 700 do 1500.
Załączniki do ogłoszenia:
- Załącznik nr 1 – klauzula informacyjna RODO
- Załącznik nr 2 - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru na wolne stanowisko.
- Załącznik nr 3- Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa z chęci zysku lub z innych niskich pobudek oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych i o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku referenta ds. administracji